Strul med internet

Jag ber om ursäktet för att det inte har blivit några inlägg under en lång tid, det har varit väldiga problem med internet sedan vi flyttade och har inte börjat fungera förren nu!


Vad har hänt sedan sist?!

Jo Milo har börjat på dagis på riktigt och han trivs jättebra, det har inte varit några som helst problem, varken vid lämning eller hämtning och inte där imellan heller!
Caroline och Noah trivs också verkligen jättebra på dagis, så det känns riktigt bra att lämna dom. Och även om det är skönt att få lite egentid som jag kan göra vad jag vill med, så måste jag säga att jag saknar dom så fruktansvärt mycket redan minuterna efter jag lämnat dom! Men jag vet att man måste ladda batterierna lite för att orka vara en bra mamma.

Nu har jag varit mammaledig i nästan 5 år och jag känner verkligen för att komma ut och jobba. Men det känns också väldigt tråkigt att inte fortsätta vara hemma med barnen, jag älskar livet som hemmafru. Men vi vill så mycket som vi inte har råd med just nu, bla köpa hus!
Jag tänker dock inte jobba heltid, jag har tänkt mig max 50-60%.
Det känns som en lång väg dit. Och med tanke på att jag inte har någon utbildning och inte så mycket erfarenhet, så lär det vara svårt att få ett jobb. Men man får vara positiv och hoppas på det bästa!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan krypa till kojjs! Ha en trevlig kväll allesammans.

Bjuder på lite nya foto!


                                      My Princess <3

                                   




                                   Min stora prins <3

                                                                       



                                  Lill Prinsen <3

                                         
            


Mina barn är mitt liv. Älskar dom så otroligt mycket! Är man mamma-Då vet man.                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0