Nu blir det andra bullar :D

Ja nu ska jag skriva ett inlägg här varje dag...
Vi var och köpte två nya bärbara datorer, så nu har jag en egen och då blir det betydligt lättare att skriva här! Min kära sambo hade alltid den gamla datorn när han kom från jobbet och fram till han skulle lägga sig... :/ Datorspel och killar!! 

Nu har min lilla Milo blivit 4.5 månad snart och det händer så mycket nu. Men han är tidig i det mesta verkar det som... Han tar sig fram någon 1-2 meter när han ligger på golvet genom att dra upp knäna i krypställning och skuta iväg :) 

Idag har vi bakat kanelbullar och bara haft det mysigt. Min lillebror Martin kom hit igår och sov över här inatt. Alltid lika kul när han kommer och hälsar på. Och barnen älskar honom, speciellt Noah som klamrar sig fast vid honom :D
Noah och Milo sover ovh Caroline står i dörröppningen till rummet och skriker god natt för 1000:de gången och skriker av ilska för att hon inte får något gensvar... efter 10 gånger ger man liksom upp och låter henne skrika god natt tills hon somnar. Det känns inte kul, men vad gör man? Hon lär väl sig till slut att man bara säger god natt en gång och sen sover man!! Trots från både Noahs och Carolines sida gör att man känner sig väldigt slut när kvällen kommer haha...
Nu ska jag bara sitta i soffan framför datorn resten av kvällen o ta det lungt!

Kram på er..
Sandra


Milo 17 veckor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0