Happy Aquarium..

Japp det är sant, jag har fastnat för happy aquarium på facebook.. Som om jag inte har annat att göra :) ..

Tisdag idag och de stora barnen har varit på dagis, och jag och Milo har bara tagit det lungt.
Hämtade Noah och Caroline klockan 13 och då gick vi bort och kollade på hästarna, Caroline gick fram och sa ( Mamma, var är gräset?) haha så gulligt. Dom brukar mata hästarna med gräs på sommaren!! :D 

Två maskiner tvätt har jag fått tvättat.. men tre tvättkorgar med tvätt återstår att vikas dock.
Annars har vi bara tagit det lungt ikväll.. Snart är det läggdags för mig del. I natt gick jag och la mig halv två pga att jag tränade mina fiskar och det var inte ku latt gå upp klockan sex och gå med barnen till dagis...

God natt
Kram Sandra


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du har börjat skriva igen :D

2010-02-09 @ 22:49:44
URL: http://emmasak.blogg.se/
Postat av: Netty♥

Hoppas nu att det kommer gå bra med bloggen :) Kram Jeanette.

2010-08-19 @ 21:23:53
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Sandra

Tack, det hoppas jag också =)

2010-08-20 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0