Typiskt

Nu verkar det som att mitt batteri till laptopen har gått sönder på något sätt, konstigt eftersom datorn bara är ca 4 månader gammal! Jaja det är inget jag tänker prioritera nu, det blir ju gekås om 5 dagar :) .

Till middag blev det köttfärslimpa med potatis,sås och grönsaker.. barnen älskar det, men jag är inte så förtjust i det dock! Imorgon blir det dagis från 9-11 för min, noah och milos del, carro stannar ju som vanligt. Och på onsdag ska han vara där själv från 9-12.30..lite dum tid enligt mig eftersom att dom äter lunch ca 11-11.15 och sen efter det brukar han ju sova.. men det kan han ju inte denna gången eftersom att jag ska hämta honom 12.30.. vad ska han göra under tiden från middag-jag hämtar honom? Han kommer ju att vara jätte trött och gnällig, det är en sak som är säker!
Så mina tankar flyger runt, vad ska jag göra på onsdag när jag bara har ett barn hemma? Tänkte åka och köpa lite god fika och gå till pappa.. men jag behöver ju packa!
Nu ska jag snart lägga mig så jag orkar upp vid 6 imorgon.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0