Söndag

Godmorgon!

Igår hände inte så mycket mer än att jag var och handlade, köpte nytt golvmopps-set bla.. den platta Wileda moppen. Den var mycket smidigare att moppa golven med, nu kommer jag till och med åt att skura under soffan. Tidigare fick jag dra ut hela hörnsoffan! Så ett stort + för det.
Efter det så blev det lite lunch och sedan satte jag igång med städningen, det behövdes kan jag säga! Med flyttkartongen ÖVERALLT, så blir det dammigt. Det blir ju lite så när man flyttar.

Idag kommer det ett par från ? som ska köpa vaggan som Milo inte använder längre. Det ska bli så skönt att bli av med den, den är ju ganska stor och har bara stått ivägen. Nu ska jag steka pannkakor till mina små som precis vaknade =) ... Skriver mer senare!

Ha en bra dag!

Fortfarande inga nya foto, så ni får nöja er med några gammla =)

                                             

                                                                               Syskonkärlek <3

                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0