Onsdag

Idag har både Carro och Noah varit på dagis från 9-13 och det gick jättebra! Jag och Milo svängde inom konditoriet och köpte lite fika som vi sedan fikade tillsammans med morfar, men innan det så var vi o handlade! Det är skönt att handla tidigt på morgonen för att det är knappt någon i affären då.
Nu någon dag ska jag skriva CV som jag ska lämna på Willys, dom håller på att bygga en ny och mycket större willyslokal ute vid blomsterlandet och där har jag tänkt söka jobb!
Idag kom min lillebror Martin och hälsade på, lika roligt varje gång :) .. Vi käkade lite mat och sedan kollade vi på fångarna på fortet... jag minns när jag var liten, så spännande man tyckte att det var, hihi!
Nu blir det sängen, ögonen går snart i kors!

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0