Ogillar min webcam

Hej igen.
Som rubriken lyder, jag ogillar verkligen min webcam.. den är till och med sämre än en billig digitalkamera. Hmm, och det säger inte lite!
 Idag har vi ju varit på förhör hos polisen. Vi blev förhörda en o en och jag fick börja. Det tog 2 timmar innan jag var färdig och när det var Sommais tur så tog jag barnen och bilen till stan och köpte pizza, gick bort till en lekplats och käkade den! Sen fick barnen springa och leka tills Sommai kom. Efter det åkte vi och handlade.. det var extrapris på blöjor så då fick man hamstra lite, det går ju åt en del hehe! Nu sitter jag i soffan med ena benet jämte Milo (som ligger o sover jämte mig) så att han inte ska trilla ner. Stackaren har knappt inte ätit någonting idag, eller han har ju iof ammat mycket, men i hans ålder så kan man väl inte bli mätt på det. Eller?
Han har fått två tänder där nere för ett tag sedan. Och nu idag såg jag att han håller på att få en där uppe med. Den har nästan precis brutit ut, man ser den tydligt.. ser ut som ett vitt litet riskorn =) .. Så nu vet jag iallafall varför han har haft 40 graders feber i 3 dagar. Fast idag har det varit bättre, hoppas att det kvarstår.
Imorgon ska jag försöka hinna med att röja i vårt sovrum, packa ner allt vad där är och plocka ner gardiner m.m! Det är ca en och en halv vecka kvar till flytten och det känns som om tiden bara flyger iväg! Så jag känner lite lätt panik nu.
Kameran har legat i lådan ett tag nu och jag känner att det är dags att plocka fram den för att fota mina älsklingar! Jag brukar annars vara väldigt flitig med det, fast nu de senaste veckorna har det varit så himla mycket att jag inte har tänkt på det! Men imorgon kommer det nog lite nyare bilder =)

Nu blir det mys i soffan med lite film och bubbelvatten ( Det finns inte någon annan som gillar bubbelvatten mer än vad jag gör ) ..

God natt!

                                            Så här dålig är min webcam :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0