Fredag

Imorse fick jag sova till halv nio, det kallar jag sovmorgon ;). Vaknade av att vaktmästaren ringde och berättade att hon som bor i den lägenheten som vi ska flytta in i, hon hade bokat tid för besiktning den 30 augusti vid 13.30.. och den ville jag vara med på! Igår fick jag samtal från polisen och vi ska vara där på förhör i em. Det är en knäpp granne som har psykiska problem och som har ofredat oss sedan April och som på Carros födelsedag, helt utan anledning började slå på Sommai. Hoppas att det blir någonting av detta nu! Vi ska ju flytta snart, men det finns ju flera grannar som tycker att han är obehaglig, så jag ska göra allt vad jag kan för att få bort honom härifrån! Den 28 augusti blir det Gekås... Behöver jag ens säga att jag är överlycklig?.. Förra året var jag där 3 månader i rad hehe.. och brände mellan 5000-5500 kr varje gång! Denna gången blir det mycket nytt till den nya lägenheten. Även en del regnkläder till både mig själv och barnen. Noah föddes ju på vintern och Milo på sensommaren, så det är inte allt som passar nu till dagis. Nu ska jag slänga ihop en snabb lunch innan vi ska åka och handla.

Ha en bra dag.

 En liten Caroline <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0