Första dagen på dagis

Ja, idag var det ju första dagen på dagis. Vi lämnade Carro först på hennes avd och sen gick jag och Milo med Noah till hans avd. Vi stannade där i 1 timme innan det var dags för oss att åka hem. Carro fick stanna kvar där som vanligt.
När vi kom hem så fixade jag lunch till mig och killarna och efter det gick vi till pappa en stund för att fika och snacka lite skit. Sen var det dags att hämta Carro. Hon hade fått ett eget ritblock på dagis idag, så hon hade ritat en del idag. Hennes fröken blev lite paff och var tvungen att visa mig.. Carro hade skrivit sitt namn HELT SJÄLV =) Gissa om jag är stolt. Jag skrev hennes namn EN gång igår i hennes block och hon skrev av det några gånger.. och nu kan hon helt själv! Min lilla tjej börjar bli stor. Jag är så stolt över alla mina barn. De finaste barnen på jorden :) .
Nu blir det soppa med bröd till Mellis och sen får jag tänka ut vad vi ska ha till middag ikväll.
Ikväll ska jag baka hallon muffins, jag är redan sugen! Oh just det, jag såg att dom hade blåbärsbuskar och hallon buskar billigt på blomsterlandet denna veckan.. det måste jag ju bara ha till min trädgård. Jag vill att mina barn ska gå på sommaren och plocka bär i trädgården. smultron och jordgubbar har jag redan, vinbärs busken kanske hon lämnar kvar till mig, sen ska där bli krusbär,blåbär,hallon,hallonbjörnbär bla. det ksa bli så kul!

Ha en fortsatt trevlig dag.


                                                    

                                                                                 
                                                   


Kommentarer
Postat av: Emma

Sängen hittade vi på Mio, Nils heter den och den kostade 3450:-

Kram

2010-08-23 @ 20:20:24
URL: http://emmasak.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ok, den var verkligen jättefin. Men priset var utan ribbotten och madrass, eller ingick det? Kram

2010-08-23 @ 21:31:51
URL: http://fredrikssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0