Dagis

Imorgon blir det dagis för första gången på nästan 3 månader. Noah byter avd så han får en liten inskolning de första dagarna som jag och Milo ska vara med på, så imorgon är det bara från 9-10!! Jag vet ännu inte hur jag ska göra med Carro, hon vill säkert stanna kvar till kl 13, men det känns så onödigt att stanna 1 timme och sen åka hem, sedan tillbaka igen! Men men, får se hur jag gör! Nästa Onsdag börjar Milo sin inskolning.. vet inte hur jag kommer reagera, antagligen börjar jag lipa när jag har stängt dörren första gången jag ska lämna honom där själv.. även fast det bara är en timme eller så! Han är ju sååå mammig och jag har sååå svårt för att lämna honom till någon annan om han är ledsen!
Nu håller jag på att försöka sluta amma, och gud vad svårt det är när han skriker och vill inget hellre än att ha sin tutte..  Jag lyckades somna honom ikväll utan bröstet, men sen vaknade han efter ca 1 timme så jag la mig jämte honom. Då låg han där och skrek och tog sina händer på tröjan och då gav jag med mig.. usch vad det är jobbigt!

Idag tycker jag att jag har hunnit med en del.. Tvättat upp all tvätten OCH lagt ihop den också. Städat, diskat (några omgångar) .. så är det när man inte har diskmaskin och dessutom inte vill ha disk i diskhon. Ehh och jag har dammsugit och svabbat golven! Och även packat en hel del, så nu är det inte så mycket kvar!
Farfar kom inom här vid middagstid och hade hela kofferten full med blommor och bärbuskar som jag fick till min nya trådgård =) Han är så snäll! Jag har även sålt "Min" , eller Milos vagga idag.. Nu har jag inte så mycket bebisgrejor kvar som han inte använder, så det är skönt!
Nu är det countdown till Gekås :P

Sov gott allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0