Höst

Ja nu märker man verkligen av att hösten har kommit. Det är sådär rått ute och regnar massor! Men det är en fin årstid, bladen får så många olika fina färger!

Imorse gick jag upp kl:6. Gjorde ordning mig och väckte sedan barnen, en efter en :D ..
Fixade barnen och gick med dom till dagis. Och självklart regnade det och jag blev ganska blöt innan jag vaar hemma igen. Men dom älskar verkligen dagis.. De är där Tisdag Onsdag och Torsdagar, och dagarna därimellan så tjatar Caroline om att få gå dit! Skönt att dom tycker det är kul och inte tvärt om.
När jag och Milo kom hem igen så åt jag lite frukost och matade lillkillen sen gick vi faktiskt och la oss och sov i 2 timmar :)  Det behövdes kan jag säga.
När klockan hade sprungit iväg till 12.30 så var det dags för oss att hämta busfröna. Efter dagis gick vi direkt till lekplatsen eftersom det hade blivit ganska fint väder, blåste lite men vi hade varma kläder så vad gjorde det ?! ... Det blev en ganska lång lekstund och vi var inte hemma igen förren klockan var 15.45..  Och nu ligger Milo i sängen och gnäller efter mat så jag får ta och mata honom och sen ska jag göra hamburgare i bröd till barnen tänkte jag..

Ha en trevlig kväll // Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0