Fredag

Idag blev det faktiskt storstädning. Måste erkänna att det har varit ganska stökigt den senaste veckan. Man får inte så mycket gjort när man har 2 st extremt busiga barn med väldigt mycket överskottsenergi + en bebis på 2 veckor som bara vill ligga vi bröstet hela tiden. Och eftersom att jag förlorade 1.2 liter blod vid förlossningen så har det tagit ganska långt tid för min mjölk att komma igång, så han måste ju ammas ofta både för att stimulera mjölkproduktionen och för att han kanske inte får i sig vad han behöver. Så det blir lite ersättning ibland om jag märker att han inte blir nöjd.... men nu känns det som att mjölken har kommit igån iallafall till 80% känns det som.

Så i vanliga fall är jag ganska pedantisk när det gäller hemmet och då är det väldigt jobbigt att ha stökigt hemma och inte ha TID att städa. Men efter storstädningen idag så känns det skönt igen även fast det inte är så rent som jag vill ha det. Men Milo blir ju äldre och jag hoppas att vi kommer in i bra rutiner snart så man hinner med lite mer.
Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Farbror Patrik kom inom en snabbis för att hämta ett par saker och han tyckte att Milo var jätte liten. Jag tycker inte att han är så liten längre, men det är klart för att jag har vant mig. Men måste erkänna att han såg väldigt liten ut när han låg i Patriks famn :D ...

Nu är lille Milo 15 dagar gammal. Gud va tiden går fort!!


15 dagar gammal




Jag tycker inte det var längesen han låg i min mage

Här i jag i v.37

v.37


Och här är den sista bilden. v.38


v.38

Barnen sover och Sommai sover, så nu ska jag gå och duscha och sen ska jag också krypa ner i sängen :D

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0