Aj aj aj...

Söndag:

Barnen sov till klockan tio :)  Inte konstigt, dom lekte ju långt in på natten hos Patric!!  Efter frukosten så la vi oss i soffan och kollade på filmerna vi hade hyrt... Alla tre var jättebra!! Resten av dagen tog vi bara det lungt.

Måndag:

Ja till rubriken... Aj aj aj, så kände jag igår vid tolv tiden. Fick jätte ont i magen, kändes som eftervärkar... fast värre! Och det gjorde jätte ont när jag kissade. Misstänkte urinvägsinfektion.. Ringde läkaren och fick en akuttid... Under tiden jag väntade på att åka dit så kunde jag bara ligga ner i sängen och jag hade så fruktansvärt ONT!!! Kom till läkaren klockan tre. Och ja det var kraftig urinvägsinfektion... Så jag fick stark pencillin. Nu känns det bättre, men det gör fortfarande svin ont när jag kissar. Resten av Måndagen låg jag bara. Tur att Sommai är pappaledig så han kunde ta hand om de stora barnen.


Idag, Tisdag:


Körde barnen till dagis vid halv åtta. När jag kom hem gick jag och la mig igen och sov i 1 1/2 timme. När vi hade ätit frukost så badade jag lille Milo och sen kvart över elva skulle vi till Bvc för att väga honom. Han växer så det knakar. 3755 g och 52 cm lång.

Efter Bvc åkte vi hem en snabb runda för att amma Milo och sen hämtade vi barnen på dagis och åkte till hembyggsparken. Vi köpte grillade revben och kycklingklubbor och vitlöksbaguetter och lite dricka. Så gick vi rundan och kollade på djuren sen satte vi oss och åt. På vägen hem stannade vi och köpte två dvd filmer till barnen men hopp om att dom skulle vara lite lugna ikväll.... Men inte!! Sprang runt och busade och skrek som vanligt. Nu ska jag äta lite och sen ska jag kolla desperat housewifes.


Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0