Tisdag

Nu har jag verkligen varit dålig på att skriva här.. men jag har en sambo som sitter här och spelar spel väldigt ofta så det är itne ofta jag har möjligheten att sitta här!! På dagarna går det ju inte att sitta vid datorn eftersom då behöver ju alla mina barn min uppmärksamhet. Men jag ska försöka skärpa mig!!

Idag ställde jag alarm klockan 6 eftersom att Caroline och Noah skulle till dagis. Men eftersom att regnet verkligen öste ner och det blåste jätte mycket så hade jag ingen som helst lust att gå ut, så det fick stanna hemma o mysa istället :D ...
När Sommai slutade jobbet så åkte han till Volvo och lämnade in bilen eftersom att 5:ans växel hoppar ur ganska ofta nu för tiden. Och de sa att om vi hade riktigt otur så fick man byta ut hela växellådan och en sådan beg på skroten kostade mellan 10.000-15.000. + jobbet och framhjulinställningarna behövde justeras+ byta bromsskivor fram. Så hade vi den oturen med växellådan så kunde vi räkna med ett kalas på 20.000-22.000!! :o  Men jag håller tummarna för att det bara ska vara en förslitning.

Efter han lämnat bilen så skjutsade pappa honom till statoil för att hämna hyrbilen.
När han kom hem så kom pappa och hans sambos dotter upp och kollade på Milo eftersom att hon hade inte sett honom. Vi drack lite kaffe och pratade lite innan dom gick hem.

Imorgon Onsdag så ska jag och Sommai vaccinera oss mot svin influensan och jag ska gå till bvc och väga o mäta lilla Milo som inte är så liten längre :) herregud vad han växer!!

Nu ska jag sitta vid datorn en stund och sen blir det duschen och sängen!

God natt på er.
Kram


Milo 6 veckor <3

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan hejsan allt bra med er?

Ska ni till Patric på lördag?

Kramkram

2009-11-25 @ 22:08:06
URL: http://emmasak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0